3 Temmuz 2012 Salı

03 Haziran 2012

Y O K  Y O K !

Türk'ün, Türk'ten başka dostu yok!
İnanmayın,
Kanmayın,
Aldanmayın,
Haçlı'nın sözüne!..
Yahudiler şiş batırır senin gözüne,
ABD mi?
Seni kullandıkça güler yüzüne...
Ermeniler etine aş eriyor,
Küresel sermaye,
İşine gelene gaz veriyor.
Arapların varsa yoksa petrolü,
Eline fırsat geçince,
Sana atar ilk golü...
Uyan artık, uyuma!
Başını her yastığa dayama!
Yok, yok, yok,
Türk'ün Türk'ten başka dostu yok!

İsmail KARA

*   
YALAKALIK

Duman olur işin senin,
Edemezsen yalakalık.
Küser gider eşin senin,
Edemezsen yalakalık.

Başımızın hep tacıdır,
Çoğu derdin ilacıdır,
Sonra halin pek acıdır,
Edemezsen yalakalık

Sussan boşa, coşsan boşa,
Yalaka ol,güzel yaşa,
Vurma sakın başın taşa,
Edemezsen yalakalık.

Aşık söyler doğru sözü,
Budur aslı, işin özü,
Şişirirler bir gün gözü,
Edemezsen yalakalık.

İsmail KARA

*
DEDİM-DEDİ

Seni seviyorum dedim,
Beni sevmen boşa, dedi.
Sana tapıyorum dedim,
Ben ki neyim, haşa, dedi.


Gözlerin aya benziyor,
Kaşları yaya benziyor,
İşven ki, tay’a benziyor,
Bak hele şu işe dedi.

Hep benimle olsan dedim,
Yüreğime dolsan dedim,
Senin için ölsem dedim,
Çal baltanı taşa, dedi.

Aşkın bağına girmedim,
Ben muradıma ermedim,
Senin gibi güzel görmedim,
Çekil şurdan, kışa, dedi.

Dedim saçlar tel tel midir?
O yanakların gül müdür?
Söyle; şu garip el midir?
Gelmem öyle tuşa, dedi.

Oturup şöyle dinlensek,
Konuşsak, biraz eğlensek,
Birlikte, hemen evlensek
İşte bu hoş, yaşa dedi.

İsmail KARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder